FOREST-Orman Mühendisliği Öğrenci Kulübü ile yapılan etkinlikte Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar 1. Bölge Müdürlüğü bünyesinde Belgrad
Ormanında yer alan Neşet Suyu Tabiat Parkında 16 etapta yapılan yarışmaya İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Marmara Üniversitesi ve Üsküdar Üniversitesi’nden öğrenciler
katıldı.
Etkinliğe saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunduktan sonra
başlandı. Yapılan yarışlarda, masa tenisi, dart, cenga, denge oyunları vb
fiziksel aktiviteler yanında bilgi yarışmaları da yapıldı.
Cumhuriyet Bayramı coşkuyla kutlandı. Kortej yürüyüşü
gerçekleştirildi. Doğa Koruma ve Milli Parklar 1. Bölge Müdürü Fahrettin ULU
tarafından günün önemini vurgulayan ve Milli Parkların yapısını özetleyen bir
konuşma yapıldı.
Yapılan yarışma sonucunda kazanan öğrencilere ve üniversitelerin danışman öğretim elemanlarına hediyeler verildi.
Bağlantılar
FOREST-Orman Mühendisliği Öğrenci Kulübü Faaliyet Raporları
https://www.instagram.com/reel/CzByQavtmdE/?igshid=NjFhOGMzYTE3ZQ%3D%3D
https://www.instagram.com/reel/Cy_PcSKtJL0/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/CzB3xVYNw2E/?img_index=2
https://www.instagram.com/p/CzB3xVYNw2E/?img_index=4
https://www.instagram.com/p/CzB3xVYNw2E/?img_index=5
https://www.instagram.com/p/CzB3xVYNw2E/?img_index=7
https://www.instagram.com/p/CzB3xVYNw2E/?img_index=8
https://www.instagram.com/stories/highlights/18001403044999262/